Sensi
V oblasti Chianti, v srdci Toskánska, je kolébka umění a tradice, úrodná krajina s vlastním ovocem a krásou, kde rodina Sensi vyrábí vína z vlastní vinice od r. 1890. Vysoká kvalita vín Sensi je daná nejen díky zdejší půdě a extrémně příznivému klimatu, ale celkově je to zásluhou muže, který pracoval na vinici s neustálou vášní.
Dnes, více než o sto let později, je tajemství stejné láska k půdě, respekt k tradicím, vůle k inovacím a spousta vášně. Je to díky tomu, že know-how bylo předáváno po 4 generace, po které rodina Sensi produkuje vína uznávaná po celém světě pro šťastnou shodu mezi toskánskou tradicí a mezinárodní chutí.
Historie:
1500 - vlivná a vážená rodina Médici vytvořila první víno Chianti, které bylo vyváženo do celé Evropy
1895 - Pietro Sensi začal prodávat vína ze svých vinic na místních trzích
1916 - Vittorio a Armido, synové Pietra Sensi, pokračují v rodinné tradici, zakládají společnost Fratelli Sensi, kupují koňské povozy pro rozvoz vín do okolních měst
1960 - generace italských emigrantů, která v severní i jižní Americe uspěla se svým podnikáním, začíná dovážet stále více produktů ze své rodné země a významně tak přispívá k ekonomickému růstu v Itálii, Chianti se stává ikonou mezi vinařskými oblastmi a vína zde produkovaná velmi poptávanými
1974 - Pietro a Giovanni se rozhodli zakoupit i okolní farmy a rozšířit tak plochu svých vinic i do ostatních regionů (Emilia Romagna, Liguria, Lombardia, Milano)a množství vyráběných vín
1984 - oblast Chianti získává apelaci DOCG a vína jsou označována speciálním kolkovým páskem kolem hrdla lahve, dostávají se tak do rodiny nejlepších světových vín.
1995 - rodina Sensi kupuje další usedlost o rozloze 60ha, kterou v patnáctém století založila rodina Médici a zajišťuje tak svůj potenciál pro rozvoj v dalších letech
1999- otevřena vlastní obchodní pobočka v Bostonu pro posílení obchodu na území severní Ameriky
2001- Sensi vstupuje na asijské trhy a zahajuje export do Hong Kongu
- Řadit dle:
- 3 položek celkem
Stránka 1/1
Stránka 1 z 1 - 3 položek celkem