Veuve Clicquot Brut Arrow Green (0,75l) Vlastní Město
Popis
Chcete originální dárek a nebo vzpomínku?
Proto je tu limitovaná edice Follow Your Sun s barevnými verzemi krabiček Arrow, na které si můžete nechat natisknout název vámi zvoleného města či místa. Je jedno, zda to bude místo kam pojedete, kam byste jednou chtěli nebo kde už jste byli - stačí nám při dokončování objednávky do poznámkového pole napsat název města, který chcete na krabičku dát. Je to skvělý svatební dárek, dárek k výročí svatby nebo jen jako vzpomínka na krásnou dovolenou či výlet.
„Existuje pouze jedna kvalita – ta nejvyšší.” - motto, které pohání šampaňský dům Veuve Clicquot od jeho počátku. A právě Yellow Label je pro něj ikonickým šampaňským. Kombinuje všechny čtyři rozměry, které styl Veuve Clicquot jasně definují: sílu, aromatickou intenzitu, svěžest & hedvábnost.
Hrozny
Převaha odrůdy Pinot Noir dodává vínu strukturu, zatímco dotek Meunieru kupáž zakulacuje. Chardonnay přináší eleganci a vytříbenost, nezbytné pro dokonale vyvážené víno. Víno obsahuje 30-45 % rezervních vín a hrozny z 50 až 60 různých vinic.
Veuve Clicquot Yellow Label kloubí dva protikladné faktory – sílu a hedvábnost – a drží je v perfektní rovnováze s aromatickou intenzitou a spoustou svěžesti. Tato charakteristika z něj tvoří jak ideální aperitiv, tak perfektní šampaňské pro vychutnávání s jídlem.
Chuť
Na první pohled zaujme zlatožlutá barva s pěnivým náhrdelníkem malých bublinek. V úvodu se objevuje bělomasé ovoce a rozinky, ke kterým se přidává vanilka, a nakonec brioška. Víno v sobě harmonicky mísí ovocitost (broskev, mirabelka, hruška), kterou mu dodává pečlivě zvolená kombinace odrůd, a hlubší toastové tóny, dané 3 letým zráním na kalech v lahvích.
Párování k jídlu
Dokonalé víno jako aperitiv. Ale hodí se krásně i k mořským plodům, rybímu tataráku či krevetám. Můžete ho servírovat se sýry např. parmezán, zralým tvrdým sýrům typu Comté... Nebo jednoduše samotné!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
V roce 1772 založil Philippe Clicquot podnik na výrobu vína se jménem Clicquot.
Jeho syn François, který rodinný podnik převzal, se v roce 1798 oženil s Barbe Nicole Ponsardin. Když François v roce 1805 zemřel, rozhodla se mladá vdova, jíž v té době bylo 27 let, pokračovat v odkazu svého manžela. Jako žena s vizí se stala „hnací silou“ proslulosti a úspěchu značky, která se v roce 1810 přejmenovala na Veuve Clicquot Ponsardin.
S neutuchající snahou prosazovat vynikající kvalitu a inovaci vymyslela v roce 1816 madam Clicquot „table de remuage“ (systém odstranění usazenin v láhvi) s cílem získat vyčeřené šampaňské bezkonkurenční kvality. Jako projev uznání její odvahy a rozhodnosti byla ve své době známa jako „Grand Dame of Champagne“.
Madame Clicquot postupně své dovednosti využila k rozvoji výjimečné vinařské oblasti o rozloze 515 hektarů v srdci nejlepších vinic kraje Champagne.
V dnešní době značka Veuve Clicquot i nadále ve Francii i v zahraničí zosobňuje hodnoty, kterých si Madame Clicquot cenila: modernost a odvaha spojená s důrazem na prvotřídní kvalitu a odborné znalosti.
Šampaňské Veuve Clicquot Ponsardin patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.