Nicolas Feuillate Brut Reserve (0,75l) v dárkové krabičce

40 % Pinot Noir, 40 % Chardonnay a 20 % Meunier. Ve vůni je zpočátku zdrženlivé, s vůní čerstvého bílého ovoce, jablek, hrušek a broskví. Po chvíli se buket rozvine a přidají se noty kari a kurkumy. Chuť je lehká, svěží a živá. Snoubí se v ní intenzivní a výrazná ovocnost se zralostí a krémovou texturou. Lze rozpoznat tóny hrušek, meruněk a pečných toastů. Závěr je osvěžující ale stále elegantní.


  • Na skladě
895 Kč
Kategorie: Nicolas Feuillate
Velikost lahve: 0,75l
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Ročník: Neročníkové
Balení: Dárková krabička
 

HROZNY

Odrůdy: 40 % Pinot Noir, 40 % Chardonnay a 20 % Meunier

 

ZRÁNÍ

Šampaňské zraje minimálně 3 roky ve sklepě na kvasinkách.

 

CHUŤ

Zlatou barvu doplňují jemné jiskrné bublinky. Ve vůni je zpočátku zdrženlivé, s vůní čerstvého bílého ovoce, jablek, hrušek a broskví. Po chvíli se buket rozvine a přidají se noty kari a kurkumy. Chuť je lehká, svěží a živá. Snoubí se v ní intenzivní a výrazná ovocnost se zralostí a krémovou texturou. Lze rozpoznat tóny hrušek, meruněk a pečných toastů. Závěr je osvěžující ale stále elegantní.

 

PÁROVÁNÍ K JÍDLU

Mezi pokrmy, které skvěle doprovodí tento Brut, patří: toast s uzeným lososem, sashimi z mořského okouna, restované krevety s koriandrem. Jako dezert zkuste rebarborový tarte tatin a ze sýrů 18 měsíců vyzrálý Beaufort.

Ideální teplota podávání je 8 - 10°C.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Moderní šampaňský dům, založený charismatickým Nicolas Feuillatte, jenž měl mimořádný talent pro marketing. V roce 1971 se svým bratrem koupili pozemek v Montagne de Reims, kde vybudovali vinici. První produkce jejich šampaňského se prodala v New Yorku, Austrálii a Švýcarsku. K expanzi došlo v roce 1976, kdy se Nicolas spojil s družstvem Centre Vinicole de la Champagne a rozšířil výrobu šampaňského pod názvem Nicolas Feuillatte. Značku nakonec prodal v roce 1986 a zůstal jen jejím ambasadorem. V současnosti společnost vyrábí přibližně 9 milionů láhví a je čtvrtým největším prodejcem champagne ve Spojených státech Amerických.